gluchen
מבצע: ספר + 3 גלויות צליאקיט מתנה בנוסף 10% הנחה באתר גלוצ'ן ●●קוד קופון: סיפור●●

שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

איך אני משחזר סיסמא כדי להיכנס לאזור האישי / כרטיס אישי?

נא להקליק על האייקון של האזור האישי, ללחוץ על שכחתי סיסמה, לרשום את מייל ההתחברות,תקבלו מייל לאיפוס הסיסמה. הפרטים המזהים נשמרים באתר עם קוד אבטחת מידע מחמיר ביותר, השומר על הפרטיות שלכם והביטחון שלכם

איפה מתבצע הניהול האישי של כרטיס הלקוח שלי?

 

בעת הרשמתך לאתרנו, נוצר כרטיס לקוח אישי, המכיל את כל פרטיך. תמיד אפשר לצפות בנתונים של פעולותיך באתר.

אין בעיה! במידה ומבצע ההזמנה רוצה לשלוח מוצר לכתובת שונה מכתובת המשלם, פשוט יש לעדכן את הכתובת החלופית בעת מילוי פרטי המשלוח ואנו נדאג לתאם את אספקת המוצר לכתובת הרצויה להגעת המוצר.

אם מספר ימי האספקה עברו והמוצר שהזמנתי עדיין לא הגיע?

תחילה חשוב לציין כי ימי העסקים הקובעים את זמן האספקה הם ימי חול בלבד - יום האספקה הראשון הוא לאחר אישור העסקה על ידי חברת האשראי, וכן יום העסקים הראשון הצמוד ליום בו בוצעה ההזמנה. לרוב המוצרים מסופקים לפני תום ימי האספקה יש לפנות אל שירות הלקוחות של החברה המשווקת את המוצר / הספק, ו/או אל שירות הלקוחות של האתר, במקרה בו ימי האספקה תמו ועדיין לא קיבלת את המוצר. אנו מבטיחים שבמידה ונקבל פניה על עיכוב באספקת מוצר, נפעל לתיאום מועד אספקה חדש לשביעות רצון הלקוח. החברה אחראית לכספו של הלקוח. במידה ולא הגיע המוצר ללקוח, החברה תדאג להחזר כספו של הלקוח או לחילופין בהסכמת הלקוח לאספקת מוצר שווה ערך אליו, לשביעות רצונו של הלקוח.

על פי הוראות חוק הגנת הצרכן, כל אדם הרכש מוצר יכול לבטל את העסקה מכל סיבה שהיא, בתוך 48 ימי עסקים

דמי הביטול שנקבעו בחוק הינם עד 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, על פי הנמוך מבניהם.

שים לב, בעת ביצוע הרשמה באתר הנך מאשר את הסכמתך לתקנון האתר ומדיניות ההחזרות והביטולים.

במידה ויש לי חשש על חיוב לפני קבלת המוצר?

באתר כתובים תנאים קבועים כמו: זמן אספקה, שם המוצר, מחיר, דמי המשלוח, ועוד.

ימי האספקה הינם ימי עסקים, יום האספקה הראשון, הוא יום העסקים הראשון הקרוב לאותו היום בו ביצעת את ההזמנה וגם אושרה על ידי חברת האשראי שלך. לפני הרכישה עלייך לאשר את תנאים הנ"ל. לרוב אספקת המוצרים מתבצעת לפני תום ימי האספקה, אך ייתכן לחול עיכוב, משבר קורונה לדוגמה, במידה והסתיימו ימי האספקה, ולא קיבלת את המוצרו, כדאי ליצור עמנו קשר, דרך דף "צרו קשר" או במייל info@gluchenfree.co.il ניתן לשלוח גם הודעת ווטסאפ. חשוב לציין, כי מיד עם קבלת פניה על איחור באספקת מוצר, נפעל לקביעת מועד אספקה חדש לשביעות רצונו של הלקוח.

כפי שרשום במדיניות השירות שלנו, אנו אחראים על הכסף של הלקוח שלנו, במידה ולא הגיע מוצר ללקוח, ואכן לא עמדנו בתנאים לאספקת המוצר, נדאג לשביעות רצונו של הרוכש, במתן מוצר שווה ערך, או לפי תקנות הגנה לצרכן להחזר כספי.

אכן, תקבל קבלה במייל, לאחר ביצוע החיוב, ניתן לפנות ל - info@gluchenfree.co.il במידה ולא קיבלת חשבונית. לרוב תגיע חשבונית במייל אך לא יאוחר מ - 30 יום מעת  ביצוע ההזמנה.

האם השימוש בכרטיסי אשראי באתר מאובטחות ?

אבטחה בטכנולוגית SSL, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, בעולם אבטחת המידע. שימוש בטכנולוגיה זו מבטיחה שהמידע בכל פרטי הלקוח וכמובן בנתוני החיוב של הרוכש מוצפנים, ושמורים. אין רכישה המבוצעת ע"י רוכשים באתרנו, הינם מאושרות על ידי חברות כרטיסי האשראי.

לאחר רכישה של מוצר דרך האתר, ההזמנה מועברת לחברת השילוח על ידינו.

המשלוח מבוצע על בסיס הכתובת שצוינה ע"י הלקוח בעת ההזמנה לפי ימי האספקה שצוינו בה.

ניתן לקבל פרטים נוספים בדבר שילוח המוצר, ניתן ליצור עמנו קשר, בכל הערוצים, לציין את מספר ההזמנה שנשלח למייל שלך לאחר ביצוע ההזמנה .

כמה זמן אספקת המוצר?

נכון לעכשיו עד 14 ימי עסקים.

ימי העסקים יחלו להימנות ממועד חיוב כרטיס האשראי ולא מעת ביצוע ההזמנה באתר.