במידה ויש לי חשש על חיוב לפני קבלת המוצר?
באתר כתובים תנאים קבועים כמו: זמן אספקה, שם המוצר, מחיר, דמי המשלוח, ועוד.
ימי האספקה הינם ימי עסקים, יום האספקה הראשון, הוא יום העסקים הראשון הקרוב לאותו היום בו ביצעת את ההזמנה וגם אושרה על ידי חברת האשראי שלך. לפני הרכישה עלייך לאשר את תנאים הנ"ל. לרוב אספקת המוצרים מתבצעת לפני תום ימי האספקה, אך ייתכן לחול עיכוב, משבר קורונה לדוגמה, במידה והסתיימו ימי האספקה, ולא קיבלת את המוצרו, כדאי ליצור עמנו קשר, דרך דף "צרו קשר" או במייל info@gluchenfree.co.il ניתן לשלוח גם הודעת ווטסאפ. חשוב לציין, כי מיד עם קבלת פניה על איחור באספקת מוצר, נפעל לקביעת מועד אספקה חדש לשביעות רצונו של הלקוח.
כפי שרשום במדיניות השירות שלנו, אנו אחראים על הכסף של הלקוח שלנו, במידה ולא הגיע מוצר ללקוח, ואכן לא עמדנו בתנאים לאספקת המוצר, נדאג לשביעות רצונו של הרוכש, במתן מוצר שווה ערך, או לפי תקנות הגנה לצרכן להחזר כספי.