מהן הסיבות שבגינן עלולות להיות עיכוב באספקת המוצר?
טעות בכתובת - כתובת למשלוח לא נכונה או אינה מדוייקת מספיק. ייתכן במקרה כזה עלולה אספקת המוצר להתעכב עד ליצירת קשר עם הלקוח על מנת לקבל ממנו את פרטי הכתובת המדויקים.
תקופת חגים - האספקה מורכבת מימי עסקים. בעת חגים יש מעט ימי עסקים. ההמתנה למוצר בתקופה זו עלולה להיות ארוכה יותר.
תאום זמנים - במידה ולא ניתן היה להשיג את הלקוח, כדי לתאם עמו את מועד השילוח. כדי שהשילוח יעשה ביעילות ולמניעת הוצאות מיותרות שליחים רבים מתאמים את שילוח המוצר טלפונית עם הלקוח טרם שילוח החבילה.
כתובת אזור מרוחק - כתובת הלקוח באזור מוגבל גישה מבחינה ביטחונית ו/או אינו נגיש לחברת השילוח.
דואר רשום - תקבל לביתך הזמנה מדואר ישראל לאסוף את החבילה מהסניף. במקרה שאינך מגיע לאסוף את ההזמנה שלך, ייתכן עיכוב.
סירוב - ההזמנה אושרה אך החיוב לא בוצע בפועל, סירוב במעמד החיוב.
תקלות בלתי צפויות - לעיתים ישנם מקרים המעכבים את אספקת המוצר ואינם תלויים בספק, כמו שביתות רשויות כמו מכס, דואר וכד'. במקרים כאלו עלול לחול עיכוב באספקת המוצר ללקוח.
חשוב מאוד! אם יש איחור באספקה מסיבה כלשהי, לפנות ישירות לשירות הלקוחות של גלוצ'ן, בהודעת ווטסאפ למספר 052-4707776 או במייל ל - info@gluchenfree.co.il על מנת להבין את הסיבה לאיחור ולהגיע יחד לפתרון היעיל והזריז ביותר.